FAQ - často kladené otázky:

 

1) Jak se zaregistrovat?

V horním menu(liště) je tlačítko "Registrace" po jeho odklepnutí se zobrazí nabídka:

"Registrace nového zákazníka" - zobrazí se formulář pro vypnění Vašich údajů, po jeho vyplnění a odeslání je Vám přiděleno registrační číslo které Vám umožňuje účastnit se našich aukcí a nakupovat v našem on-line obchodě

"Úprava údajů u registrovaných zákazníků" - slouží k úpravě údajů již zaregistrovaného zákazníka(změna adresy, emailu ...)

2) Jak budu platit?

U zákazníků z ČR zasíláme zboží dobírkou, lze dohodnout i platbu předem(v tomto případě se pak zboží zasílá podle hodnoty v cenném psaní či doporučeném dopise) na náš účet či adresu. Lze také dohodnou složení zálohy z které se pak odčerpávají Vaše nákupy.

Do ciziny zasíláme až po zaplacení. K této platbě lze použít paltební systém Paypal, převod na EUR učet nebo mezinárodní poštovní peněžní složenku. Podrobný výpis možností plateb obsahuje náš účet který po objednávce zasíláme.

3) Nelibí se mi cena položek, lze s tím něco dělat?

Bohužel ceny položek stanovují jejich majitelé, my jsme smluvně vázáni tyto ceny dodržovat. Jakékoliv úpravy ceny proto nejsou možné.

4) Můžu do aukce zařadit své položky?

Přímo bohužel ne. Lze s námi dohodnou zařazení Vašich položek formou komisního zboží. Toto zboží přijímáme pouze do aukce a za podmínek které jsou uvedeny pod tlačítkem "Příjem zboží do aukce (stlačte prosím):" v úvodní části aukční sekce.

5) Aukce - jak funguje akce Kup teď?

Po zadání příhozu na vybranou položku je tato okamžitě Vaše (další možnost příhozů na ni je automaticky zablokována). Každou neděli pak probíhá sumarizace nákupů v 22:00. Pokud máte nastavenu platbu předem na účet obdržíte kromě sumarizačního emailu ještě druhý s podklady k platbě. Pokud ne odeslíláme většinou út-st dobírkou.

<<< zpět na menu HELP